niedziela, 19 października 2014

Uwaga!

Proszę się nie denerwować tym, że dawno nie było postu :)
Może zacznę od tego, że zakochałam się po uszy i trochę ciężko pisać mi o takim trudnym związku, kiedy jestem taka szczęśliwa. Ponadto zaczął się październik i obowiązki związane ze studiami i pracą jak na razie mnie nieco zatrzymały. ALE. Obiecuję, że kolejny rozdział jest w przygotowaniu, trzeba tylko troszeczkę cierpliwości. To nie jest zawieszenie, albo coś w tym rodzaju. Po prostu potrzebuję czasu na dokończenie historii, którą mam w głowie, ale jakoś ciężko mi ją zapisać.
Więc możecie mi życzyć tylko tego, żebym miała więcej czasu. Albo, żebym pokłóciła się z chłopakiem :D :D :D
Tymczasem moim kochanym czytelniczkom (a może nawet czytelnikom!) cierpliwości, cierpliwości i jeszcze raz cierpliwości! :P


Cieszę się, że jeszcze jesteście
 -Laleczka

10 komentarzy:

  1. W ten weekend "odkryłam" twój blog i prawdę powiedziawszy zaczęłam się niepokoić czy nie trafiłam tu w złym momencie, więc dzięki za info, że wciąż piszesz. Właściwie zainspirowałaś mnie do założenia własnego bloga:
    http://gdyby-nie-ten-dzien.blogspot.com/ Możesz zajrzeć jeśli chcesz choć na razie ie ma postów, bo uczę się do siedmiu konkursów :) Życzę szczęścia w związku i weny do pisania Zuzu

    OdpowiedzUsuń
  2. No pokłócenia się z chłopakiem na pewno nie będę Ci życzyć, ale będę życzyć Ci szczęścia no i dużo wolnego czasu ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie Cię proszę o kolejne posty. Wiem, że piszę już drugi raz, ale zaglądam tu codziennie i nie mogę się doczekać na dalszy ciąg historii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również wreszcie może przemówię, bo tak sobie czytałam do tej pory raczej z ukrycia, wiesz, incognito :P Wygląda jednak na to, że najwyższa pora się odezwać! Życzę duuuużo szczęścia i mam nadzieję, że miłość przysporzy Ci mimo wszystko mnóstwo weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie poganiaj, nie poganiaj, nie poganiaj, nie poga... a do diabła z cierpliwością! Jak idzie, Laleczko? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Z racji, że Phantom nie jest już oceniającą, proszę o umieszczenie informacji w zakładce "kolejka" czy nadal oczekujesz oceny, a jeśli tak, to prosimy o adnotację, do której oceniającej chciałabyś trafić. Pamiętaj, że Twój blog ma numerek, a to oznacza, że na pewno nie trafisz na koniec kolejki. Pozdrawiam!
    Mediate,
    http://o-pieprz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W ramach watpliwości idzie źle :D
    Mam część napisaną, ale już ostatnio myślałam o pisaniu i wymyśliłam, że będę pisała na wykładach :D Tylko wcielę mój plan w życie :D
    To miała być świąteczna niespodzianka, ale po tak długim okresie.... NA SWIĘTA BĘDZIE JUŻ NASTĘPNY POST! - taki mały prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj. c;
    Z racji nikłej aktywności na blogu, chciałabym się dowiedzieć, czy dalej oczekujesz oceny? Będę za wdzięczna odpowiedź w przeciągu trzech dni, później będę zmuszona wystawić odmowę.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wieczoru. ^^
    Melodia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jestem zmuszona wystawić odmowę.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. HO HO HO! Dzisiaj mamy mikołajki! Z tej okazji Ostrze Krytyki przygotowało drobne losowanie. Zachęcam do wzięcia udziału! :)

    Pozdrawiam i miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń